Cum să combini alimentele în post și să nu te îngrași

Florina Pop / 20 Martie 2021 / 20:58
EXCLUSIV
Fructe și legume    Foto: Pixabay
Fructe și legume Foto: Pixabay

Nutriționistul Cori Grămescu spune la Interviurile Spectacola ce combinații de alimente să facem în post și să nu ne îngrășăm.

Pentru cei care vor să țină post, nutriționistul Cori Grămescu le recomandă să mănânce la fiecare masă un mix de legume precum năut, linte, mazăre și fasole boc împreună cu cereale integrale neprocesate care în mod natural nu conțin gluten în mod natural. Dintre acestea, Cori Grămescu amintește quinoa, orezul integral, hrișca.

”Nu trebuie să ne lipsească din alimentația zilnică nucile, semințele crude pentru că și ele, la rândul lor, completează micul de ingrediente care ne asigură necesarul de aminoacizi. Ar trebui să asociem aceste legume fibroase cu legume consistente cum e cazul rădăcinoaselor. Dintre legumele de sezon ar fi varza, care poate fi o adiție destul de bună la mesele noastre pentru că are volum, ține de foame. Are dezavantajul că balonează destul de tare, dar ne asigură senzația de sațietate”, explică Cori Grămescu.

Ea mai recomandă legumele verzi care au apărut deja în piețe precum spanacul, loboda, ștevia. ”Sunt foarte foarte bune pentru că au un aport caloric mic și ne țin de foame”, adaugă nutriționistul.

Articole Recomandate

Iti place noua modalitate de votare pe dcmedical.ro?
Politica de confidențialitate | Politica Cookies | | Copyright 2021 S.C. PRESS MEDIA ELECTRONIC S.R.L. - Toate drepturile rezervate.
cloudnxt2
YesMy