Cum să slăbești 5 kg în 3 zile. MENIU mic dejun, prânz și cină

Irina Radu / 11 Martie 2021 / 13:52

Mesele bogate în calorii și un stil de viață sedentar pot influența foarte mult apariția kilogramelor în plus. Pentru a contrabalansa acest exces de greutate, este necesar să preiei controlul rapid, prin mișcare și schimbarea rutinei alimentare. 

Este posibil să slăbești rapid?

Normal că este posibil, chiar dacă nu luăm în calcul dietele de slăbire drastice, care nu fac decât să-ți pună sănătatea în pericol și să aapră efectul yo-yo. 

În ce constă această dietă?

Cura are rezultate rapide, deoarece se bazează pe alimente despre care se știe că ajută la topirea kilogramelor în plus. Această dietă trebuie oprită după maximum 5 zile.

Ziua 1

Mic dejun: ceai negru sau cafea fără zahăr + o jumătate de grapefruit sau o portocală + o felie de pâine integrală cu brânză de vaci sau ricotta

Prânz: 150 de grame de carne slabă, precum curcan sau pește alb + o ceașcă de fasole verde și varză de Bruxelles + un castron de căpșuni

Gustare: Un ceai sau o cafea fără zahăr + un măr

Cină: O felie de pâine integrală + un avocado umplut cu ton + o cană de ceai de mușețel

Ziua 2

Mic dejun: Un ou fiert moale și o felie de pâine din grâu integral prăjită + o banană + o cafea sau un ceai fără zahăr

Prânz: vită la grătar fără grăsime + o cană de broccoli + ½ cană de morcovi

Gustare: Două kiwi

Cină: o felie de pâine integrală și brânză de vaci + O mână de migdale

Ziua 3

Mic dejun: Un castron de iaurt grecesc cu căpșuni + o băutură fierbinte neîndulcită + o felie de pâine integrală și un ou

Prânz: O ceașcă de fasole verde fiartă + o tocăniță din ceapă, roșii și ciuperci + o felie de brânză cheddar și piept de curcan

Gustare: O ceașcă de andive cu nuci

Cină: O salată cu ou fiert tare și oțet 

Articole Recomandate

Iti place noua modalitate de votare pe dcmedical.ro?
Politica de confidențialitate | Politica Cookies | | Copyright 2021 S.C. PRESS MEDIA ELECTRONIC S.R.L. - Toate drepturile rezervate.
cloudnxt2
YesMy