Limitarea reclamelor TV ar reduce obezitatea la copii? Studiu

Timpul petrecut în fața televizorului grăbește apariția unor afecțiuni
Timpul petrecut în fața televizorului grăbește apariția unor afecțiuni

Difuzarea între anumite intervale orare a reclamelor TV despre alimente bogate în zahăr, grăsimi și sare ar reduce obezitatea în rândul puștilor britanici, susține un studiu.

Difuzarea reclamelor pentru alimente și băuturi bogate în grăsimi, zahăr și sare la televizor în intervalul orar 21.00 – 5.30 ar reduce obezitatea la copii în Marea Britanie, susține un studiu al cercetătorilor de la Universitatea din Cambridge.

”Măsurile care au potențialul de a reduce expunerea la publicitatea alimentară mai puțin sănătoasă la televizor ar putea aduce o contribuție semnificativă la reducerea obezității la copii. (…) Analiza noastră arată că introducerea unui interval orar privind publicitatea TV pentru alimente nesănătoase poate aduce o contribuție valoroasă la protejarea sănătății viitoare a tuturor copiilor din Marea Britanie și poate contribui la omogenizarea sănătății copiilor din medii mai puțin bogate”, susțin cercetătorii.

Studiul, AICI.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCMedical și pe Google News

Articole Recomandate
Crossuri externe
Descarcă aplicația DCMedical
Get it on App Store Get it on Google Play
Ultimele știri publicate
Cele mai citite știri
Patologii

Iti place noua modalitate de votare pe dcmedical.ro?
Politica de confidențialitate | Politica Cookies | | Copyright 2023 S.C. PRESS MEDIA ELECTRONIC S.R.L. - Toate drepturile rezervate.
cloudnxt2
YesMy - smt4.1.0