Mic dejun. Combinații de alimente care ard grăsimile

Cătălina Burghelea / 06 dec 2018 / 09:25
Mic dejun
Mic dejun

Este literă de lege. Cea mai importantă masă a zilei este dimineața. Deși mulți sar peste mic dejun, dimineața este prielnică pentru un start bun, dat de o alimentație corespunzătoare. Deoarece nu toate alimentele sunt indicate dimineața.

Unele alimente, consumate cum trebuie, îți accelerează procesul de pierdere în greutate.

Ouă

Ouăle conțin proteine, deci vei simți o senzație de sațietate pentru mai mult timp și vei consuma mai puține calorii de-a lungul zilei.

Unt de arahide

Grăsimile nesaturate, proteinele și zahărul puțin din untul de arahide îți mențin nivelul de zahăr din sânge la un nivel stabil.

Afine

Afinele sunt bogate în fibre și nu conțin zahăr la fel ca alte fructe. Ajută la topirea grăsimilor din corp. Pot reduce creșterea celulelor de grăsime cu până la 73%.

Te țin departe de poftele alimentare

O masă bogată în alimente care conțin vitamine, minerale, proteine și fibre te ajută să-ți ții în frâu pofta de mâncare pentru alimente nesănătoase și carbohidrați.

Articole Recomandate

Politica de confidențialitate | Politica Cookies | Copyright 2018 S.C. PRESS MEDIA ELECTRONIC S.R.L. - Toate drepturile rezervate.
sanatate.n-nxt.22