Ce se întâmplă când mănânci usturoi crud. Ce efecte are asupra organismului

ce se intampla cand mananci usturoi crud - FOTO: Freepik@8photo
ce se intampla cand mananci usturoi crud - FOTO: Freepik@8photo

Ce se întâmplă când mănânci usturoi crud. Ce efecte are asupra organismului.

Ce se întâmplă când mănânci usturoi crud. Un cățel de usturoi este unul dintre ingredientele pe care fiecare bucătărie trebuie să le aibă. Pe lângă faptul că are o aromă unică, are și beneficii puternice pentru sănătate, usturoiul este un membru al familiei cepei care conține un compus puternic de sulf numit alicină.

Alicina din usturoi prezintă o activitate antioxidantă puternică și are capacitatea de a lupta împotriva radicalilor liberi dăunători din organism. Nu e de mirare, că usturoiul este folosit într-o mare varietate de produse, inclusiv extracte, uleiuri, pulberi și usturoi proaspăt crud sau gătit.

Usturoiul este, de asemenea, popular pentru a îmbunătăți funcția imunitară și unii cercetători în domeniul cancerului au acordat atenție acestui ingredient. Beneficiile pentru sănătate ale uleiului de usturoi vă vor spune mai multe despre beneficiile uimitoare ale usturoiului.

Ce se întâmplă dacă mănânci usturoi crud

Întrebarea este: poți mânca usturoi crud? Usturoiul este de obicei gătit sau folosit sub formă de pulbere. Cu toate acestea, acesta poate fi savurat crud, de asemenea. Când este crud, are o aromă mai puternică și mai înțepătoare, astfel încât să poată fi consumat în siguranță și aduce un plus de savoare felurilor de mâncare în care este încorporat.

Să verificăm aceste beneficii pentru sănătate ale usturoiului crud care te-ar putea surprinde.

Vezi și: Qatar. De ce e bine să te uiți la meciurile de fotbal. Beneficiile uimitoare pe care le vei simți

Îmbunătățirea imunității

Există mai multe studii care arată că usturoiul poate ajuta la scăderea inflamației. În plus, de asemenea, ajută la stimularea funcției imunitare datorită conținutului ridicat de antioxidanți și compuși care conțin sulf numiți alicină, potrivit Dr. Health Benefits.

Reducerea tensiunii arteriale

Pe lângă stimularea sistemului imunitar, compușii activi din usturoi sunt, de asemenea, sunt capabili să reducă tensiunea arterială sau hipertensiunea arterială. De asemenea, ajută la reducerea riscului de boli cardiovasculare cauzate de hipertensiune arterială, cum ar fi atacul de cord și accidentul vascular cerebral.

Îmbunătățirea performanței fizice

Dacă vă confruntați frecvent cu oboseală după muncă, atunci puteți consuma usturoi. Usturoiul poate reduce oboseala și îmbunătăți performanța atletică, precum și capacitatea fizică. În antichitate, a fost folosit de muncitori și sportivi olimpici din Grecia antică pentru a-și îmbunătăți performanța fizică.

Detoxifierea metalelor grele din organism

Compușii de sulf din usturoi, în special atunci când este consumat în doze mari, s-au dovedit a lupta împotriva toxicității metalelor grele.

Vezi și: Durerea de cap, factori banali care o pot declanșa. La unii nici nu te-ai fi așteptat

Stabilizarea nivelului de zahăr din sânge

Nivelul glicemiei poate fi redus prin consumul de usturoi atât la persoanele cu, cât și la cele fără diabet. Consumul de usturoi crud este eficient la pacienții diabetici, în special când îl consumă mai mult de 3 luni.

Proprietatea antiinflamatorie în usturoi ajută sângele să curgă mai ușor prin organism. Există unele studii care arată că tensiunea arterială a participantului a fost redusă cu 10% atunci când a consumat suplimente de usturoi.

Reducerea nivelului de colesterol

Nu numai nivelul de zahăr, usturoiul ajută, de asemenea, la scăderea nivelului de colesterol. Ca urmare, reduce, de asemenea, riscul de a avea boli de inimă. Cu toate acestea, scăderea nivelului de colesterol nu se poate face numai prin consumul de usturoi. Nu este instant, deoarece este nevoie de un timp pentru a experimenta beneficiul usturoiului.

Combaterea răcelii și gripei

După cum s-a explicat anterior, consumul de usturoi poate stimula sistemul imunitar. Când sistemul imunitar este întărit, atunci severitatea și durata simptomelor de răceală și gripă pot fi reduse. Chiar dacă nu vă place să consumați usturoi crud, puteți adăuga unele la mese atunci când simțiți că vă paște o răceală.

Vezi și: Laptele, nutrient esențial. Cât și cum ar trebui să îi consumi. Ce se întâmplă dacă bei prea mult

Promovarea oaselor mai puternice

Adăugarea unei doze zilnice de usturoi este utilă pentru a reduce riscul de a face osteoporoză și osteoartrită. Există unele dovezi care arată că consumul de usturoi ar putea ajuta la reducerea pierderii osoase, deoarece crește nivelul de estrogen la femei.

Cu toate acestea, rețineți că consumul de usturoi crud nu este singura modalitate de a avea un impact real asupra densității osoase. Încă mai trebuie să consumați și alte alimente sănătoase, cum ar fi produsele lactate, legumele cu frunze verzi, peștele și nucile.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCMedical și pe Google News

Articole Recomandate
Crossuri externe
Descarcă aplicația DCMedical
Get it on App Store Get it on Google Play
Ultimele știri publicate
Cele mai citite știri
Patologii

Iti place noua modalitate de votare pe dcmedical.ro?
Politica de confidențialitate | Politica Cookies | | Copyright 2022 S.C. PRESS MEDIA ELECTRONIC S.R.L. - Toate drepturile rezervate.
cloudnxt50
YesMy - smt4.1.0