La dietă? 7 tertipuri ca să scapi de caloriile din băuturi!

Dana Lascu / 29 ian 2019 / 00:00
Fara sa vrei s-ar putea sa-ti dai peste cap dieta din cauza bauturilor
Fara sa vrei s-ar putea sa-ti dai peste cap dieta din cauza bauturilor

Atunci când sunteți la dietă și numărați caloriile, nu uitați de cele din băuturi. S-ar putea să nu realizați câte calorii... beți!

De exemplu, dacă țineți dietă dar vă comandați o cafea fantezistă (din, din aceea cu inimioare) diineața, pentru a vă începe ziua, o băutură acidulată mare – fie ea și diet - la prânz și ceai îndulcit la gustările de după-amiază, ați putea să adunați legjet sute de calorii înainte de a lua în considerare ce conțin felurile de mâncare.

Nutriționiștii de la MediciNet și HealthDay au compus un set de șapte idei pentru reducerea acestor calorii din băuturi.

Numărul 1: Faceți din apă, ceai simplu sau cafea neagră băuturile dvs. de bază. Chiar și sucurile de dietă nu sunt bune pentru sănătatea voastră, așa că evitați-le. În schimb, adăugați o picătură de natural de suc de fructe într-un pahar de apă și adăugați cu o felie de lămâie, lime, castraveți sau pepene roșu, dac vreți ceva gustos.

Numărul 2: Pentru orice altă băutură, luați în considerare valoarea sa nutritivă înainte de a o gusta. De exemplu, un pahar de doar 80 de calorii de lapte degresat vă aduce proteine, calciu și vitamina D, în timp ce un suc cu 80 de calorii nu are deloc nutrienți.

Numărul 3: Citiți cu atenție fiecare etichetă. S-ar putea să calculați caloriile dintr-un pahar de 250 ml, dar dacă sticla are 600 de ml și voi beți totul, ați consumat două porții și jumătate.

Numărul 4: Luați în considerare faptul că orice băutură adună majoritatea caloriilor sale din îndulcitori, inclusiv sirop de porumb sau sirop de porumb cu fructoză, dextroză, concentrat de suc de fructe, miere, sucroză, zahăr și sirop.

Numărul 5: Pentru băuturile de care vă bucurați cu adevărat, găsiți modalități de a tăia din calorii. Alegeți cafeaua cu lapte degresat - nu lapte integral, și evitați siropurile, aromele și frișca.

Numărul 6: Dacă vă plac smoothie-urile, comandați cea mai mică dimensiune și alegeți o variantă făcută cu iaurt, fără grăsimi sau lapte, și fructe reale - fără adaos de zahăr.

Numărul 7: În final, consuați băuturi fără calorii, cum ar fi apa, ceaiul și chiar supa simplă în loc de o gustare, ca să vă potoliți foamea între mese.

Articole Recomandate
Comentarii
Get it on App Store Get it on Google Play

Citite săptămâna aceasta


Politica de confidențialitate | Politica Cookies | Copyright 2019 S.C. PRESS MEDIA ELECTRONIC S.R.L. - Toate drepturile rezervate.
sanatate.n-nxt.22