Patru alimente de evitat pentru a reduce tensiunea arterială
Aceste 4 alimente trebuie evitate dacă ai hipertensiune arterială.
Ouăle par a fi utile în protejarea împotriva afecțiunilor cardiovasculare. Un studiu realizat pe 400.000 de persoane timp de nouă ani a demonstrat asta.
Un ou pe zi ne poate proteja de bolile cardiovasculare. Aceasta este concluzia în urma unui studiu realizat anul trecut și publicat de jurnalul Heart. Cercetătorii au descoperit că persoanele care consumă un ou în fiecare zi au cu 18% un risc mai mic de a muri din cauza bolilor cardiovasculare și cu 28% un risc mai mic de a face un accident vascular cerebral mortal, în comparație cu persoanele care au declarat că nu consumă zilnic acest aliment.
Studiul a inclus peste 400.000 de adulți, cu vârste între 30 și 79 de ani.
Consumul moderat de ouă, benefic
Cercetătorii au analizat cât de des au declarat subiecții că au consumat ouă și apoi au urmărit starea lor de sănătate timp de nouă ani, folosind registre și alte metode.
Cei care au declarat un consum moderat de ouă – unul pe zi – au fost mult mai puțin expuși riscului de a dezolta boli cardiovasculare, precum cardiopatie ischemică sau atac de cord, ori accident vascular cerebral, față de ceilalți subiecți.
Rezultatele studiului au fost publicate de Harvard Health Publishing.
Aceste 4 alimente trebuie evitate dacă ai hipertensiune arterială.
Acestea sunt cele mai indicate fructe de vară pentru diabetici.
Mâncatul la momentul potrivit este mai important decât somnul pentru sănătatea inimii. Dar ce înseamnă, de fapt, momentul potrivit.
Crezi că mănânci sănătos? S-ar putea să te înșeli. Nu mai consuma aceste alimente! Medicii trag un semnal de alarmă!
Cine nu ar trebui să slăbească. Riscurile sunt uriașe. Se poate ajunge chiar la deces.
Aceaste alimente reduc inflamația în două săptămâni, spun medicii.
6 motive să mănânci un măr verde pe zi. Beneficiile te vor surprinde.