Alimentație sănătoasă: de ce să mănânci kiwi. 6 motive

Adisa Codruț / 23 iul 2019 / 15:44
Kiwi  FOTO: pexels.com
Kiwi FOTO: pexels.com

Medicii recomandă consumul de kiwi deoarece conține vitamina C care întărește imunitatea, vitamina K, complexul de B-uri, ajută digestia.

Alimentație, kiwi. Medicul nutritriționist Sally Kuzemchak din Columbus, Ohia, SUA, scrie, pe blogul platformei de știri medicale webmd, câteva motive pentru care oamenii ar fi bine să consume kiwi.

Acestea sunt:

1. Conține vitamina C - fiecare kiwi are aproape aceeași cantitate de vitamină C ca o portocală medie întreagă – cam cât au nevoie femeile adulte pentru întreaga zi. Vitamina C ajută la întărirea sistemului imunitar și funcționează ca un antioxidant în organism, păstrând celulele împotriva daunelor. Unele studii au asociat vitamina C cu un risc mai scăzut pentru anumite tipuri de cancer.

2. Disponibil tot timpul anului - este cultivat în diferite zone din întreaga lume, din Noua Zeelandă, China până în California. Deci, îl veți găsi la magazinul alimentar tot anul, chiar și iarna când alte fructe sunt rare ori scumpe.

3. Ajută digestia - o porție de două kiwi oferă patru grame de fibre, la fel de mult ca un castron de fulgi de ovăz. Dacă mâncați și pielea, despre care nutriționista zice că e comestibilă, obțineți și mai multe fibre care vă ajută să vă evitați mâncați în exces. Kiwi conțin o enzimă specială numită actinidină, despre care se crede că ajută digestia.

4. Potasiu cât o banană - o porție de două kiwi are potasiu ca o banană medie; K este important pentru că diminuează efectele negative ale sodiului asupra tensiunii arteriale.

5. Stă până într-o lună la rece - se păstrează timp de câteva săptămâni; dacă unele fructe trebuie mâncate la ore după ce au fost cumpărate cum este zmeura, exemplifică dieteticianul citat, kiwi poate sta în frigider timp de până la o lună.

6. Vine cu "propriul vas biodegradabil" - "Puteți să-i luați coaja și să-l feliați în mod obișnuit ori să-l tăiați jumătate și să luați fructul cu o lingură", recomandă medicul nutriționist Sally Kuzemchak.

Articole Recomandate
Comentarii

Politica de confidențialitate | Politica Cookies | Copyright 2019 S.C. PRESS MEDIA ELECTRONIC S.R.L. - Toate drepturile rezervate.
sanatate.n-nxt.25