Alimentele antirid care te întineresc cu 5 - 10 ani

Nicoleta Baciu |
Data publicării:
Alimentele antirid - Foto: Freepick
Alimentele antirid - Foto: Freepick

Alimentele antirid te ajută să amâni bătrânețea cu cel puțin 5-10 ani.

Femeile fac orice pentru a-și prelungi tinerețea și a scăpa de primele semne de îmbătrânire! Doamnele apelează la injecțiile cu acid hialuronic, cu toxina botulinică, la creme scumpe anti-îmbătrânire sau la operații estetice. Dar există o altă modalitate de a rămâne tinere mai mulți ani.

S-a dovedit, deja, că o dietă, plină de vitamine, minerale și nutrienți, te va ajuta să economisești banii cheltuiți pe injecțiile cu acid hialuronic și cu toxina botulinică.

Vitamina C pentru frumusețe și tinerețe: tot ce trebuie să știi despre beneficiile sale

Indiferent de dieta pe care o urmezi, include aceste produse în meniul zilnic. Alimentele despre care vom vorbi mai jos nu-ți vor aduce calorii în plus, dar îți vor îmbunătăți starea pielii și vor preveni formarea ridurilor.

Pește și uleiuri vegetale. Pentru ca ridurile să apară mai târziu, dieta ta ar trebui să includă cei mai importanți doi acizi grași polinesaturați: omega-3 și omega-6. Măcar o dată pe săptămână, mănâncă pește: macrou, somon, ton, sardine sau cod.

Și semințele de dovleac, spanacul și uleiurile vegetale, în special cel din migdale și din semințe de in, sunt alimente utile pentru tine.

Redu apariția ridurilor precoce. Iată ce pași trebuie să respecți

Nuci. Coenzima Q10 și vitamina E sunt substanțe care accelerează procesele de regenerare și nutriție a celulelor pielii. Acum este clar de ce aceste substanțe se regăsesc adesea în compoziția produselor anti-îmbătrânire. Poți cumpăra smântână și începe să mănânci nuci.

Experții consideră nucile un produs al tinereții eterne, deoarece conțin atât coenzima Q10, cât și vitamina E. Cu toate acestea, nucile sunt foarte bogate în calorii, așa că nu ar trebui să exagerezi. Pentru pielea fetei sunt suficiente 30 grame de migdale, caju, alune sau nuci, care trebuie consumate de trei ori pe săptămână.

Cinci obiceiuri care dăunează pielii. Majoritatea femeilor greșesc

Verdeață și citrice. Colagenul este o proteină sintetizată de celulele pielii, care este responsabilă pentru fermitatea și elasticitatea acesteia. La o vârstă fragedă, menținerea elasticității pielii este destul de simplă: fibrele de colagen distruse sunt rapid înlocuite cu altele noi.

Dar, odată cu vârsta, acest proces încetinește. Ca urmare, pielea nu mai este la fel de elastică și apar ridurile. Deci ai nevoie de mai mult colagen! Iar cel mai bun stimulator de colagen este vitamina C. Probabil că știi de unde să o iei. Fructele citrice, kiwi, măceșele, coacăzele negre, ardeiul roșu, cătina și pătrunjelul sunt campioni ai vitaminei C. 

Cinci condimente care te ajută să-ți păstrezi frumusețea

Legume și fructele roșii și portocalii. Pentru ca tenul să aibă o culoare plăcută, consumă mai multe legume și fructe roșii și portocalii. Morcovii, ardeii, roșiile, dovleacul, caisele conțin o cantitate mare de beta-caroten, un antioxidant care este responsabil de reînnoirea celulelor pielii. Apropo, retinolul (vitamina A), care face parte din multe creme anti-îmbătrânire se formează în corpul nostru din caroten.

Antioxidanții din legumele și fructele proaspete ajută la combaterea radicalilor liberi, acizii grași din pește sunt necesari pentru strălucirea și tinerețea pielii, așa că, neglijând astfel de produse, riști să ai o pilele îmbătrânită.

Gelatina stimulează creșterea părului și repară vârfurile despicate. Iată cum se folosește

Nu uita să faci sport. Mișcarea este bună nu doar pentru tonifierea mușchilor și pentru arderea grăsimilor, ci funcționează excelent și pentru sănătatea pielii. În timpul activității fizice, oxigenul saturează în mod activ corpul, inclusiv pielea. Lipsa de oxigen duce la o încălcare a structurii celulare și la dezvoltarea rapidă a semnelor de îmbătrânire.

Deci, cel puțin 30 de minute pe o bandă de alergare sau o plimbare la aer curat sunt un plus pentru sănătatea pielii și a taliei. În plus, merită să-ți amintești că, la efort fizic intens, apare transpirația activă, timp în care toxinele sunt eliberate din organism. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCMedical și pe Google News

Te-a ajutat acest articol?

Urmărește pagina de Facebook DCMedical și pagina de Instagram DCMedical Doza de Sănătate și accesează mai mult conținut util pentru sănătatea ta, prevenția și tratarea bolilor, măsuri de prim ajutor și sfaturi utile de la medici și pacienți.


Articole Recomandate
Crossuri externe
Descarcă aplicația DCMedical
Get it on App Store Get it on Google Play
Ultimele știri publicate
Cele mai citite știri
DC Media Group Audience
Patologii

Politica de confidențialitate | Politica Cookies | | Copyright 2024 S.C. PRESS MEDIA ELECTRONIC S.R.L. - Toate drepturile rezervate.
cloudnxt2
YesMy - smt4.5.3
pixel