Stres, strategii de meditație pentru perfecționiști

Adisa Codruț / 09 feb 2020 / 20:58
Meditație  FOTO: Pixabay
Meditație FOTO: Pixabay

Meditația care pune accentul pe nejudecarea emoțiilor i-ar ajuta pe perfecționiști să se recupereze din momente intense de stres.

Stres, meditație. Anumite strategii de meditație îi pot ajuta pe perfecționiștii să-și revină din momentele extrem de stresante prin care au trecut. Meditația de tip mindfulness cu accent pe nejudecarea emoțiilor ar fi de folos perfecționiștilor să se recupereze de la stres, potrivit unui studiu publicat în Psychophysiology.

Cercetarea a folosit variabilitatea frecvenței cardiace de înaltă frecvență pentru a măsura recuperarea de la stres în timpul ședințelor de meditație - mindfulness la 120 de studenți care au obținut un scor destul de ridicat la un instrument de screening pentru perfecționism. Aceste ședințe de meditație care includ și partea de mindfulness și care au încorporat un element de nejudecare - sau conștientizare și acceptare - au dus la o mai bună recuperare în comparație cu sesiunile generale de meditație de mindfulness.

„Acest studiu extinde concluziile cercetătorilor privind mindfulness și sugerează importanța potențială a nejudecării emoțiilor și experiențelor în timpul practicării mindfulness pentru perfecționisti", a spus autorul principal Hannah Koerten, de la Universitatea Bowling Green State, SUA, potrivit neewsroom.wiley.com.

Studiul poate fi consultat AICI.

Articole Recomandate
Get it on App Store Get it on Google Play


Citite săptămâna aceasta


Iti place noua modalitate de votare pe dcmedical.ro?
Politica de confidențialitate | Politica Cookies | Copyright 2020 S.C. PRESS MEDIA ELECTRONIC S.R.L. - Toate drepturile rezervate.
nxt.23
YesMy