11 alimente bogate în seleniu. De ce e important să le consumi

Adisa Codruț / 10 aug 2020 / 20:27

Iată care sunt alimentele bogate în seleniu, care nu trebuie să lipsească din meniu.

Seleniul este un oligoelement extrem de important pentru creier, sistemul imunitar, tiroidă, reproducere și funcția pulmonară, arată studiile. 

Beneficii


Îmbunătățirea funcției cognitive. Aportul scăzut de seleniu este asociat cu rate mai mari de declin cognitiv. 

Îmbunătățirea sistemului imunitar. Adăugarea de mai mult seleniu în dieta zilnică poate ajuta la întărirea sistemului imunitar.

Sprijinirea sănătății tiroidiene. Deficitul de seleniu poate contribui la boala tiroidiană la femei.

Reducerea riscului de cancer. Deficiența de  seleniu a fost asociată cu un risc crescut pentru mai multe tipuri de cancer. 

 

 

11 alimente bogate în seleniu

nuci  braziliene
ciuperci
fructe de mare, în special stridii și ton
fasole
seminte de floarea soarelui
carne
păsări de curte
ficat
ouă
orez brun
ovăz

 

Articole Recomandate
Get it on App Store Get it on Google Play


Citite săptămâna aceasta


Iti place noua modalitate de votare pe dcmedical.ro?
Politica de confidențialitate | Politica Cookies | | Copyright 2020 S.C. PRESS MEDIA ELECTRONIC S.R.L. - Toate drepturile rezervate.
nxt.23
YesMy