Calorii mai puține? Trucuri ca să slăbești zilnic fără mare efort

Florina Pop / 06 iun 2019 / 23:29
Leumele sotate în ulei de măsline favorizează absorbția nutrienților  FOTO: pexels.com
Leumele sotate în ulei de măsline favorizează absorbția nutrienților FOTO: pexels.com

Gustări ușoare, porții mici și înlocuirea sucurilor cu apă sunt câteva idei care să vă ajute să consumați zilnic mai puține calorii.

Calorii, slăbit. Carne gătită pe grătar sau la cuptor, muștar picant în loc de sosuri sau lipsa cremelor din cafea sunt câteva sugestii oferite de platforma de știri medicale medicinenet.com.

Iată alte sugestii:

1. Înlocuiți carnea cu legume - legumele au mai puține calorii și cum conțin o mulțime de fibre și apă, vor crea senzația de sațietate pentru mai mult timp. Aceastea au și o mulțime de substanțe nutritive.

2. Încingeți grătarul - când mâncați carnea sau legumele și consumați untul sau uleiul în care sunt gătite, asta înseamnă mai multe calorii. Puneți carnea pe grătar - face ca grăsimea suplimentară să se scurgă din alimente în cărbune ars. Dacă nu aveți grătar folosiți cuptorul.

3. Sosuri - O lingură are în jur de 100 de calorii. Și vă opriți doar la una? Ca să vedeți câte calorii conțin citiți eticheta. Variantele cu conținut scăzut de grăsimi sunt de preferat sau puteți încerca muștarul picant - 1 lingură = 15 calorii.

4. Cafea fără cremă - dacă adăugati un pic de cremă la cafea și 2 lingurițe de zahăr - sunt până la 60 de calorii pe cană.

5. Gustări ușoare - hummus cu țelină, morcovi sau ardei tăiați în loc de biscuiți. Înlocuiți chipsurile de cartofi sau chipsurile cu brânză cu popcorn. Ar fi bine să puneți floricelele într-un castron sau pe o farfurie. Este ușor să pierdeți evidența când mâncați direct din cutie.

6. Nu măriți porția - este mai greu de controlat cât de mult mâncați.

7. Beți apă - în special în locul sucurilor, care sunt încărcate cu calorii și zahăr. Și sucurile acidulate dietetice nu sunt mai bune. Unele studii vă arată că poftiți la mai multe după ce le beți, și asta duce și la mai multe kilograme.

8. Micul dejun – nu săriți peste masa de dimineață, deși poate părea o modalitate ușoară de a reduce caloriile. Mai târziu vi se face foame și s-ar putea să mâncați alimente nesănătoase. Nu mâncați la micul dejun gogoși sau cornuri.

9. Mâncați încet – vă veți simți mai plin și ați putea chiar să consumați mai puține calorii. Luați mușcături mici și mestecați bine.

10. Planificați-vă mesele - alegeți rețete cu puține calorii, ușor de pregătit. Economisiți timp în zilele agitate și pregătiți-vă mai multe mese în avans. Aplicațiile telefon și computer vă pot ajuta să vă planificați totul până la ultimele calorii.

Articole Recomandate
Comentarii
Get it on App Store Get it on Google Play

Citite săptămâna aceasta


Politica de confidențialitate | Politica Cookies | Copyright 2019 S.C. PRESS MEDIA ELECTRONIC S.R.L. - Toate drepturile rezervate.
sanatate.n-nxt.26