DIETA-șoc: Cum să slăbești 10 kg în timp record. MENIU

Cătălina Burghelea / 01 iun 2021 / 23:19

Poți pierde 10 kilograme în doar 2 săptămâni. Această dietă-șoc este ideală dacă vrei să arăți bine pentru plajă. Trebuie să începi să mănânci corect și să faci alegeri mai sănătoase!

Ce este dieta-șoc?

Se mai numește „Dieta de 14 zile”. Se știe că ajută la pierderea în greutate prin șocul metabolismului, crescând astfel rata sa metabolică și arzând mai multe grăsimi.

Așa cum am menționat, această dietă pretinde că te ajută să slăbești 10 kilograme în două săptămâni, ceea ce înseamnă că este bazată pe un deficit caloric drastic. Dar creatorii dietei susțin că efectul metabolic pozitiv va dura doi ani, fără să existe riscul că te vei îngrășa la loc. 

Din cauza planului său exigent de mese și a lipsei de calorii, dieta-șoc ar trebui ținută doar o dată la doi ani. De asemenea, dacă se întâmplă să ai o afecțiune medicală, atunci cel mai bine este să consulți medicul înainte de urma această dietă.

Ce conține dieta de șoc? 

Un beneficiu pe care îl are această dietă este că nu necesită pregătirea sau achiziționarea multor alimente. De obicei, ai mese similare în timpul săptămânii.

Mic dejun

Micul dejun va fi întotdeauna o portocală (sau orice fruct, cu excepția bananei) și două bucăți de biscuiți (biscuiți tari). Asociază-l cu o ceașcă de cafea sau ceai FĂRĂ zahăr. 

Luni 

Prânz - ouă fierte / iaurt / o portocală

Cină - două roșii / 500 g salată de catsraveți / doi biscuiți

Marți

Prânz - ouă fierte / iaurt / o portocală / doi biscuiți

Cină - 125 g vită + o roșie / 1 biscuite / o cană de ceai sau cafea fără zahăr

Miercuri

Prânz - ouă fierte / iaurt / o portocală / o salată mică fără dressing

Cină - Similar cu meniul de marți, dar fără roșie

Joi

Prânz - 125 g de cașcaval cu conținut scăzut de grăsimi / o roșie / un biscuite

Cină - 125 g de carne tocată / 2 roșii / un măr / un biscuite

Vineri

Prânz - 200 g pește / o roșie / un biscuite

Cină - 500 g de legume la aburi (fără ulei) / un ou fiert / o roșie. 

Reține că, după primele cinci zile, vei pierde până la cinci kilograme. Apoi, vei pierde încet restul de kilograme în următoarele câteva zile.

Dieta-șoc este concepută pentru zilele săptămânii, ceea ce înseamnă că poți mânca orice în weekend, însă cu moderație. 

Odată ce weekend-ul s-a terminat, repetă dieta pentru încă cinci zile, apoi ține faza de „odihnă” (weekend) și alte cinci zile (ultimele).

Citește și DIETA cu scorțișoară. Cea mai populară rețetă pentru a slăbi spectaculos în 7 zile

 

Articole Recomandate

Iti place noua modalitate de votare pe dcmedical.ro?
Politica de confidențialitate | Politica Cookies | | Copyright 2021 S.C. PRESS MEDIA ELECTRONIC S.R.L. - Toate drepturile rezervate.
cloudnxt2
YesMy