Care sunt cei 7 pași pentru un abdomen perfect. Rădulescu: Topirea grăsimii se va produce global

care sunt cei 7 pasi. FOTO: Freepik @syda_productions
care sunt cei 7 pasi. FOTO: Freepik @syda_productions

Care sunt cei 7 pași importanți pentru a fi mai aproape de un abdomen de invidiat. Ce greșeli trebuie să eviți pentru a scăpa de grăsimea de pe burtă.

Abdomenul este zona din care cel mai greu se poate scăpa de grăsime, iar efortul pentru a ajunge la ”pătrățele” este unul dintre cele intense. De altfel, doar exercițiile fizice nu sunt suficiente pentru a ne descotorosi de ”colăcei”, pentru acest lucru fiind de adoptarea unui stil de viață sănătos, care să implice și o dietă echilibrată, și un somn bun, și activitate fizică susținut.

Medicul Vasi Rădulescu a prezentat 7 pași importanți de urmat pentru a ne putea bucura de ”pătrățele”, care de altfel, există, dar sunt bine ascunse sub stratul de țesut adipos.

”Cine face exerciții fizice pentru un corp armonios și arătos știe cât de greu este să ajungi la un abdomen care să se vadă în deplin concept six packs, altfel spus pachețele sau pătrățele.

Mușchii abdominali au nevoie să fie descoperiți pentru a se vedea bine sub tegument - descoperirea înseamnă, firește, topirea țesutului adipos subcutanat care ascunde musculatura”, a scris Vasi Rădulescu pe blogul său.

Vezi și: Burnout și brownout, ce sunt și care sunt SEMNELE. Cum să tratezi epuizarea, fără să ajungi să-ți dai demisia. Dafinoiu: Apar frustrarea, dezamăgirea, neajutorarea

7 reguli pentru un abdomen perfect sunt

Astfel, cele șapte reguli pentru a avea un abdomen perfect ating toate punctele legate de stilul de viață ce trebuie abordat.

”1. Topirea grăsimii se va produce global, nu țintit de pe abdomen. Pentru asta ai nevoie de un deficit caloric, așadar situează-te cu aportul la mai puțin decât arzi.

Dacă, prin metabolismul bazal (adică ce consumi pentru asigurarea funcțiilor de bază ale corpului) consumi 1600 de calorii, iar peste acesta mai faci mișcare de 500 calorii, metabolismul tău activ va fi de 2100 calorii. Dacă din mâncare iei 1800 calorii, deficitul de 300 calorii va fi luat de corp din rezerve (de oriunde). Scăzând grăsimea globală va scădea și cea de pe abdomen.

2. Redu pe cât posibil aportul de zaharuri. Abdomenul se face mai ales în bucătărie - nu mai e un secret pentru nimeni. Încearcă să reduci aportul de zahăr la sub 20 de grame pe zi.

Tot ce e dulce și bogat în zahăr va determina creșterea glucozei din sânge, care va stimula pancreasul să elibereze insulina, principalul hormon reglator al glicemiei. Insulina se opune lipolizei, adică topirii de grăsime. E fix ceea ce nu vrei!

3. Ai grijă la aportul de lichide și hidratează-te optim. Bea 2-3 litri de apă pe zi. Fără băuturi cu zahăr adăugat, ideal fără băuturi cu înlocuitori de zahăr, care vor stimula și ele eliberarea insulinei prin răspuns anticipat la dulce. Poți consuma cafea, ceai negru, ceai verde.

4. Dormi 8 ore pe noapte. Somnul este crucial pentru rezultate bune în pierderea de grăsime și transformarea corpului. Orice dietă nu va duce la rezultate grozave dacă somnul tău este insuficient și de calitate proastă.

Vezi și: De ce fac bărbații burtă. Care sunt riscurile la care se expun

5. Alcool? Mai gândește-te. Alcoolul se opune lipolizei și, mai mult, metabolizarea sa la nivelul ficatului este deosebit de laborioasă. Ficatul este elementul cheie în slăbit și-l vrei cât mai puternic și concentrat pe asta, nu pe metabolizarea alcoolului. De asemenea, alcoolul este bogat în calorii, exact ceea ce nu vrei în slăbit.

6. Fă exerciții globale care vor însemna cheltuială de energie. Ele, coroborate cu dieta ținută, vor duce la topirea grăsimii de pe abdomen, cu apariția reliefului tipic. Ulterior, dacă vrei să dezvolți mușchii drepți sau oblici, fă exerciții țintite pentru ei (găsești o mulțime de exemple pe YouTube, cu kettlebell, aparate, poziții diverse).

7. Încearcă fastingul intermitent. E cea mai populară metodă de a slăbi sănătos și, împreună cu niște exerciții fizice, va duce la rezultate grozave, inclusiv pentru abdomenul tău”, a scris Vasi Rădulescu pe blogul său.

Beneficiile sportului

Pe lângă beneficiile pentru sănătatea fizică: controlul greutății, oase și mușchi mai puternici, sănătatea inimii, risc scăzut de cancer, reducerea durerilor articulare, activitatea fizică aduce un aport important și sănătății mentale.

Astfel, persoanele care practică cu regularitate activități sportive sunt mai bine-dispuse, au mai multă energie, un somn odihnitor, sunt mai încrezătoare, mai puțin stresate și mai productive, și poate, cel mai important, au o speranță de viață mai lungă decât în cazul sedentarilor.

Potrivit unor studii recente, pentru fiecare 2.000 de pași s-a constatat o scădere a riscului de deces prematur, ajungând până la 11%. Astfel, ”numărul de pași” ideal s-a situat la aproximativ 9.800 de pași, la acest prag, riscul de demență pare să fie redus la jumătate.

6 obiceiuri rele când vrei să scapi de grăsimea de pe burtă. Toate duc la balonare

Zona abdominală unde se depune cea mai mare parte din surplusul de grăsime este o provocare pentru mulți dintre dintre noi, iar varietatea de diete și metode de slăbire fac dificilă alegerea celei mai bune dintre ele.

De altfel, nutriționiștii au identificat 6 greșeli alimentare care ne împiedică să ne atingem scopul, acela de a scăpa de burtă.

Cele 6 greșeli frecvente

Nu consumați suficiente fibre. Dacă nu mâncați suficiente fibre în fiecare zi, puteți provoca balonarea stomacului. ”O lipsă de fibre în dietă poate duce la constipație sau la alte probleme digestive.

Fibrele pot îmbunătăți motilitatea intestinală, facilitând mersul la baie și, prin urmare, conducând la mai puțină balonare”, afirmă nutriționistul Amber Pankonin, citat de EatThis.

Potrivit Academy of Nutrition and Dietetics, o persoană ar trebui să consume zilnic 14 grame de fibre la fiecare 1.000 de calorii consumate.

Mai exact, acest lucru înseamnă că o femeie ar trebui să consume 24 de grame de fibre/zi, iar un bărbat ar trebui să consume 38 de grame de fibre/zi. Citește mai departe AICI.

Vezi și: Polifenolii, ce sunt și unde se găsesc. Reglarea glicemiei și reducerea riscului de cancer, printre beneficii

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCMedical și pe Google News

Articole Recomandate
Crossuri externe
Descarcă aplicația DCMedical
Get it on App Store Get it on Google Play
Ultimele știri publicate
Cele mai citite știri
Patologii

Iti place noua modalitate de votare pe dcmedical.ro?
Politica de confidențialitate | Politica Cookies | | Copyright 2022 S.C. PRESS MEDIA ELECTRONIC S.R.L. - Toate drepturile rezervate.
cloudnxt2
YesMy - smt4.1.0