Cea mai ieftină și banală sursă de Omega 3. Dr Bilic: Nu întotdeauna alimentele scumpe sunt cele mai sănătoare

Florina Pop / 12 oct 2020 / 17:19
EXCLUSIV
Orice fel de pește, mâncat de trei ori pe săptămână, reduce riscul de cancer colorectal
Orice fel de pește, mâncat de trei ori pe săptămână, reduce riscul de cancer colorectal

Medicul nutriționist Mihaela Bilic a declarat că nu întotdeauna alimentele scumpe sunt cele mai sănătoase la Interviurile DC Media Group.

Medicul nutriționist Mihaela Bilic spune, la Interviurile DC Media Group, că mereu a fost adepta consumării nu a suplimentelor, ci a alimentelor în sine.

”Întotdeauna am fost adepta nu a suplimentelor, ci a alimentului în sine. Foarte multă lume spune că preferă mai bine un supliment de Omega 3 decât să mănânc cine știe ce pește care a fost congelat, fie nu este din acela sălbatic, ci este de acvacultură.

Cea mai eficientă formă de Omega 3, nu v-ați aștepta, nu vine din pește mare și scump cum este somonul sau tonul, ci dintr-o banală conservă de sardine. Cu cât peștele este mai mic, cu atât se află la baza lanțului trofic, iar Omega 3 în natură găsim în iarbă și în alge. Singura noastră problemă este că de acolo nu putem să-l absorbim, nu este eficient pentru organismul uman, deci avem nevoie de peștișorii aceștia mici care să mănânce alge și apoi în carnea lor se concentrează Omega 3.

Paradoxul este că o conservă de sardine este mult mai bogată în Omega 3 decât o bucată de somon, deci nu întotdeauna alimentele scumpe sunt cele mai sănătoase, ci putem să avem beneficii și din alimente banale la care nu ne-am gândi să fac miracole”, afirmă medicul nutriționist Mihaela Bilic.

Articole Recomandate
Get it on App Store Get it on Google Play


Citite săptămâna aceasta


Iti place noua modalitate de votare pe dcmedical.ro?
Politica de confidențialitate | Politica Cookies | Copyright 2020 S.C. PRESS MEDIA ELECTRONIC S.R.L. - Toate drepturile rezervate.
nxt.23
YesMy