Dieta postului intermitent, cât de eficientă este. Ultimele studii
Cercetătorii susțin că dieta postului intermitent nu ar fi atât de eficientă pe cât îi dau credit unii.
Cercetători de la Universitatea din California susțin că dieta postului intermitent nu este atât de eficientă pentru pierderea în greutate. La studiul lor au luat parte 116 adulți supraponderali sau obezi, care fie au urmat un regim alimentar restricționat în timp timp de 12 săptămâni, fie și-au păstrat obiceiurile alimentare obișnuite. Grupului cu restricții de timp i s-a spus să mănânce numai între prânz și 20.00 și s-a observat că au pierdut 2 kilograme în greutate. Iar celuilalt grup – să mănânce cum obișnuiau și până atunci. Aceștia din urmă au slăbit în greutate, dar nu mult. Concluzia cercetătorilor e că descoperirile lor contrazic rezultatele altor studii anterioare, potrivit webmd.
-
De ce nu e bine să scoți complet zahărul din alimentație?14.06.2026, 12:43
-
Toată lumea mănâncă acest mic dejun, dar puțini știu că este nesănătos14.06.2026, 11:17
-
-
Vitamina care îți poate sabota slăbirea fără să știi14.06.2026, 09:51
-
De ce femeile cu HIV continuă să moară prematur14.06.2026, 08:48
Omega-3, nutrientul minune pentru sănătate. E forță pentru creier și inimă
Patru alimente de evitat pentru a reduce tensiunea arterială
Aceste 4 alimente trebuie evitate dacă ai hipertensiune arterială.
A mâncat un castravete întreg și internetul a explodat. Iată ce s-a întâmplat în corpul lui! Video VIRAL pe TikTok
Cum scap de pofta de dulce
Fructele care ard grăsimea la menopauză și reduc pofta de dulce
Nu mai mânca asta! 5 alimente pe care medicii le evită cu orice preț
Crezi că mănânci sănătos? S-ar putea să te înșeli. Nu mai consuma aceste alimente! Medicii trag un semnal de alarmă!
Pierderea în greutate nu este întotdeauna sănătoasă. Studiul care arată riscurile pentru unii pacienți
Cine nu ar trebui să slăbească. Riscurile sunt uriașe. Se poate ajunge chiar la deces.
Ce se întâmplă în corp dacă nu mănânci timp de 24 de ore
Dieta Keto și efectele imediate pe care le are asupra zahărului din sânge. Cum se compară cu dieta mediteraneană
Alcoolul după 40–50 de ani: ce se schimbă în organism și ce riscuri apar
Dieta pentru endometrioză care reduce durerea. 4 suplimente care chiar funcționează
Cum se bea ceaiul corect. Reguli de aur pentru o ceașcă perfectă de fiecare dată
Dieta care arde grăsimea rapid. La ce trebuie să renunți pentru a scăpa rapid de kilogramele nedorite
Adevărul despre produsele "high protein". Cât de bune sunt proteinele, de fapt? Când "bogat în proteine" sună mai sănătos decât este
Greșeala care îți blochează procesul de slăbire. Andreea Chirilă: Creierul nu percepe "nu" și "niciodată"
Ce trebuie să știi despre postul cu apă
Alimentele care reduc inflamația în două săptămâni. Medicii le recomandă
Aceaste alimente reduc inflamația în două săptămâni, spun medicii.
