Apa: cât ar fi bine să beți zilnic și de ce vă ferește

Florina Pop / 01 iun 2019 / 22:15
Greutatea, apă: specialiștii susțin că apa ar ține sub control greutatea  FOTO: pexels.com
Greutatea, apă: specialiștii susțin că apa ar ține sub control greutatea FOTO: pexels.com

Un consum zilnic suficient de apă nu numai că vă menține hidratat, dar ajută și la sănătatea rinichilor, a digestiei și a inimii.

Apa. Medicii recomandă consumul zilnic a 15 cești pe zi pentru bărbați și 11 cești pentru femei. Obțineți 20% până la 30% din apa din alimente și puteți obține mai mult de la alte băuturi cum ar fi sucul, ceaiul și laptele. Dacă sunteți bolnav, veți avea nevoie de mai mult. La fel și dacă faceți mișcare afară și temperaturile sunt ridicate, se arată pe platforma webmd.com.

Potrivit materialului realizat de aceasta, câteva dintre beneficiile consumului zilnic de apă pentru organism:

1. Articulațiile funcționează mai bine - apa formează o mare parte a cartilajului articular, care ajută la absorbția șocului și la îmbunătățirea mișcărilor osoase împotriva osului. Apa ajută să eliminați toxinele din corp, care ar putea să vă inflameze și articulațiile.

2. Rinichii rămân sănătoși - apa îți ajută rinichii să elimine deșeurile din sânge. Dacă nu beți suficientă apă, deșeurile - împreună cu acizii - se pot acumula; asta poate duce la obturarea rinichilor cu proteine numite mioglobină. Deshidratarea poate duce, de asemenea, la pietre la rinichi și infecții ale tractului urinar.

3. Păstrează o minte ascuțită – apa ajută să gândiți clar și să vă concentrați mai bine.

4. Inima funcționează mai bine - și deshidratarea ușoară afectează vasele de sânge (făcându-le mai puțin elastice) aproximativ la fel ca fumatul unei țigări. Consumul redus de apă duce la mai puțin sânge în corpul dumneavoastră, care poate scădea tensiunea arterială și crește rata de inima.

5. Ajută la pierderea în greutate - oamenii care au avut doar 2 sau 3 cesti de apă pe zi par să aibă mai puțină grăsime, zahăr, sare și calorii globale în timpul zilei. Aceasta înseamnă că hidratarea adecvată vă poate ajuta să slăbiți. Apa suplimentară poate înlocui calorii goale, zaharoase, mulți oameni beau cu mese. Apa, de asemenea, pare să accelereze metabolismul și creează senzația de plin în stomac.

6. Fără constipație - este obișnuit să vă simțiți puțin constipat dacă nu beți suficientă apă. Inactivitatea, modificările dietei, boala și chiar stresul pot contribui la această problemă. Constipația trece, de obicei, dar ajută mișcarea, medicamente fără prescripție medicală și apă. Vedeți un doctor dacă constipația durează mai mult de o săptămână sau două sau dacă aveți amețeli, dureri în burtă sau sânge în scaun. Ar putea fi semne de ceva mai grav.

Articole Recomandate
Comentarii
Get it on App Store Get it on Google Play

Citite săptămâna aceasta


Politica de confidențialitate | Politica Cookies | Copyright 2019 S.C. PRESS MEDIA ELECTRONIC S.R.L. - Toate drepturile rezervate.
sanatate.n-nxt.24