Kiwi, fructul care scade colesterolul: cum trebuie să-l consumi

Adisa Codruț / 25 Martie 2021 / 16:08
8 alimente care te SCAPĂ de insomnie. Tu le consumi?, FOTO pexels
8 alimente care te SCAPĂ de insomnie. Tu le consumi?, FOTO pexels

Fructul kiwi are o mulțime de beneficii pentru sănătate, iar unul dinte ele este acela că scade colesterolul. Pentru asta, însă, trebuie consumat cu tot cu coajă. Chiar dacă pare greu de crezut, există un mod în care nu veți simți niciun gust neplăcut, spun specialiștii.

Kiwi, fructul cu pulpa verde și coaja păroasă, maro, nu este doar foarte gustos, ci și foarte sănătos. De exemplu, fructele kiwi sunt adevărate bombe de vitamine, sunt pline de vitamina C și conțin potasiu. Deși toată lumea îi curăță coaja înainte de a-l consuma, experții spun că pentru a beneficia din plin de toate beneficiile pe care le aduce, este indicat să fie consumat cu tot cu coajă, precum merele.

Știm cu toți, coaja unui măr conține cele mai multe vitamine. Cu toate acestea, este greu de crezut că este mai bine să nu decojiți un kiwi. Dar, precum în cazul merelor, coaja este cea mai sănătoasă parte a fructului kiwi. Da, stratul acela păros este foarte bun, spun experții. Dar cum poate fi transformat în ceva comestibil, tot experții răspund. Iată ce sun ei, mai întâi, despre beneficii:

Coaja este plină de fibre, ceea ce este bun pentru digestie. Această fibră are, de asemenea, un efect pozitiv asupra nivelului de colesterol, potrivit Health Net. Cu toate acestea, mulți oameni nu vor să mănânce acea piele păroasă, deoarece nu are un gust bun.

Există, însă, o soluție: curățați părul de pe coajă și clătiți bine fructele.

Vă întrebați acum de ce coaja este atât de sănătoasă? Vă putem spune. Coaja de kiwi conține multă vitamină C și, de asemenea, multă vitamină E. De asemenea, este bogată în fibre, ceea ce este bine de știut. Dacă aveți mici probleme să mergeți la toaletă,  mâncând coaja fructelor kiwi, vă puteți asigura că intestinele sunt din nou în regulă. Dar acestea nu sunt toate avantajele. Substanțele din coaja fructului kiwi au, de asemenea, un efect pozitiv asupra nivelului de colesterol!

Începeți cu un kiwi galben - acestea au mai puține fire de păr. Dacă după curățarea firelor de păr, mai rămân, totuși, firicele mici neplăcute, există și o soluție simplă: puneți fructele într-un blender cu iaurt sau lapte și adăugați coaja. Veți obține un smoothie gustos și sănătos!

 

Articole Recomandate
Get it on App Store Get it on Google Play

Citite săptămâna aceasta


Iti place noua modalitate de votare pe dcmedical.ro?
Politica de confidențialitate | Politica Cookies | | Copyright 2021 S.C. PRESS MEDIA ELECTRONIC S.R.L. - Toate drepturile rezervate.
cloudnxt2
YesMy