SOMODIETA, regimul cu care Adelina Pestrițu a scăpat de 14 kg în doar trei luni. ”Am inventat-o fix de nevoie”

SOMODIETA, regimul cu care Adelina Pestritu. FOTO Facebook @ Adelina Pestritu
SOMODIETA, regimul cu care Adelina Pestritu. FOTO Facebook @ Adelina Pestritu

Adelina Pestrițu este într-o formă de zile mari. Vedeta are trupul sculptat perfect și pare că norocul e de partea ei atunci când vine vorba de siluetă. Deși mereu a avut talia de viespe și picioarele zvelte, frumoasa brunetă s-a confruntat și ea cu problema kilogramelor în plus, imediat după ce a născut. 

În urmă cu câțiva ani, Adelina Pestrițu a dezvăluit metoda prin care a reușit să câștige lupta cu kilogramele în plus. Vedeta a cumulat 14 kilograme în sarcină, dar pe care le-a dat jos într-un timp relativ scurt: trei luni. Dieta urmată de vedeta este una inventată chiar de ea. Adelina a ales un aliment care îi place foarte mult și care e și sănătos și și-a creat un meniu în jurul acestuia. 

”Somodieta este dieta pe care am inventat-o fix de nevoie, după o perioadă de 9 luni în care am acumulat 14 kilograme. Sunt o fire ambițioasă și îmi doresc să se întâmple totul bătând din palme. Mă tot gândeam ce dietă să țin. Am tot căutat pe internet, dar nimic nu m-a satisfăcut. Și am zis așa: dacă vreau să slăbesc, trebuie să aleg din tot meniul meu, un aliment pe care îl pot consuma zilnic, până slăbesc.

De ce zilnic? Pentru că știu de foarte mult timp că organismul nu mai răspunde atunci când îi dai același meniu. Nu-și mai face rezerve pe coapsele noastre. Astfel, pentru că-mi place foarte mult somonul, m-am hotărât să încep un regim împotriva kilogramelor, bazat în mare parte pe somon.Și am început să combin somonul cu orice legumă verde și, în special salată verde preparată cu lămâie și ulei de măsline. Sățios și sănătos. Desigur, este inuman să mănânci numai somon de dimineața până seara timp de 3 luni. Așa că mi-am format meniul următor.

Ce a mâncat Adelina în cele 3 luni de dietă:

Dimineața:

-somon fume cu pâine prăjită și unt sărat, 2 felii.
-avocado.
-o banană sau un măr verde.
-un suc de mere sau sfeclă roșie.
-merge și o cafea cu lapte cu zahăr brun (eu folosesc zaharină, dar nu pot s-o recomand mai departe că știu că nu este foarte sănătoasă).

Prânz:

-supă de legume. Simplă. Storci o jumătate de lămâie în bol. Poți încerca și supă de tăiței sau găluște care este minunată. Tot cu lămâie.

Gustări:

-migdale/caju/pomelo/mere verzi

Cină:

-somon la abur/grătar/cuptor cu salată verde și broccoli.Tot ce este verde, legume sau fructe, consumă liniștită.Dacă foamea persistă și după această cină, deși sunt slabe șanse, bea apă cu agrișe, făcută în casă. Apa umple stomacul și îl “păcălește”.

Citește mai departe pe Spectacola.ro

Vezi și: Dieta DASH reglează hipertensiunea. Bilic: Are beneficii pentru sănătate și SILUETĂ

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCMedical și pe Google News

Articole Recomandate
Crossuri externe
Descarcă aplicația DCMedical
Get it on App Store Get it on Google Play
Ultimele știri publicate
Cele mai citite știri
Patologii

Iti place noua modalitate de votare pe dcmedical.ro?
Politica de confidențialitate | Politica Cookies | | Copyright 2022 S.C. PRESS MEDIA ELECTRONIC S.R.L. - Toate drepturile rezervate.
cloudnxt1
YesMy