Horia Grigorescu, Poșta Română: E nevoie de o relaxare responsabilă. Revenirea la normal trebuie făcută gradual

Georgiana Ioniță / 04 iun 2020 / 16:23
EXCLUSIV
Horia GRIGORESCU, Director General Poșta Română
Horia GRIGORESCU, Director General Poșta Română


Horia GRIGORESCU, Directorul General al Poștei Române, a vorbit în cadrul dezbaterii online pe tema ”Criza coronavirusului: Reguli obligatorii pentru o relansare responsabilă”, organizată de trustul de presă DC Media Group, despre măsurile implementate în situația de criză generată de pandemia COVID-19. 

Poșta Română se numără printre primele instituții care au avut de-aface, în mod direct, cu riscul noului coronavirus. 

"A fost o perioadă provocatoare din multe puncte de vedere. Poșta Româna a fost una dintre primele instituții care a avut tangență cu ce se întâmpla la momentul respectiv în Asia. Noi având un volum foarte mare de trafic internațional care provenea din acea zonă, am fost nevoiți să implementăm, enorm de multe ori, primele măsuri de protecție, pentru angajații noștri și pentru clienții noștri", a explicat directorul general al instituției. 


CEO-ul Poștei Române admite faptul că a fost un efort uriaș de găsire a unor soluții eficiente, în timp record, pentru a gestiona criza generată de pandemia de coronavirus. 

"A fost o perioadă de provocare maximă, în care am încercat și, în continuare, acesta este obiectivul nostru principal, să asigurăm condițiile de siguranță sanitară pentru clienții noștri, dar mai ales pentru poștașii noștri, pentru că aceștia au fost în prima linie, pe toată această perioadă. 
Ca măsuri punctuale, pe care a trebuit să le implementăm, poate, de multe ori, au fost radicale, dar  au fost menite să preîntâmpine această situație de incertitudine. A trebuit să echipăm toți poștașii cu echipamente de protecție, fie că vorbim de măști, fie că vorbim de mănuși, de dezinfectanți pentru tegumente, igienizarea spațiului de lucru, în care era, într-adevăr, un trafic foarte mare, inclusiv al clienților, o limitare în spațiile de lucru, atât cele care sunt niște puncte directe de contact cu clienții, dar incluziv acea zonă nevăzută a Poștei Române, unde sunt foarte mulți oameni care lucrează în centrele de tranzit", a mai spus acesta. 


Măsuri implementate rapid

"Au fost niște măsuri pe care a trebuit să le implementăm într-un timp relativ scurt. Nu am avut o perioadă de luni de zile în care să pregătim implementarea acestor măsuri. Ne-am trezit în fața unei situații neprevăzute, în care rapiditatea cu care s-au luat măsurile a fost esențială. Orice tergiversare, orice maânare a luării unor decizii puteau să fie costisitoare pentru sănătatea angajaților noștri", a subliniat Horia Grigorescu. 

 

Mai mult, acesta subliniază importanța unei relaxări responsabile, în care revenirea la normalitate să se producă gradual 

"În perioada aceasta a stării de alertă, după perioada stării de urgență, se mediatizează acest mesaj al relaxării, însă relaxarea, cum este unul dintre cuvintele cheie și ale debaterii de azi, trebuie să fie o relaxare responsabilă. Trebuie să intrăm într-o nouă fază de protecție, dar nu trebuie să neglijăm măsurile pe care le-am implementat în toată această perioadă a stării de urgență. Iar eventuala revenire la un flux de lucru normal, trebuie să fie o revenire gladuală.

De aceea, asigurăm în continuare angajaților Poștei Române  toate echipamentele de protecție necesare, astfel încât să fie limitat orice risc de transmitere a acestui virus și pentru a proteja, de asemenea, toți clienții noștri", a explicat acesta. 

VIDEO:

 

Articole Recomandate
Get it on App Store Get it on Google Play


Citite săptămâna aceasta


Iti place noua modalitate de votare pe dcmedical.ro?
Politica de confidențialitate | Politica Cookies | Copyright 2020 S.C. PRESS MEDIA ELECTRONIC S.R.L. - Toate drepturile rezervate.
nxt.24
YesMy