7 alimente care fac miracole în corpul tău

Adisa Codruț / 10 iun 2021 / 23:15
Miere, calități și beneficii: nu e chiar așa cum se spune din bătrâni, dar nici departe nu e
Miere, calități și beneficii: nu e chiar așa cum se spune din bătrâni, dar nici departe nu e

Anumite alimente au puterea de a calma simptomele și a da corpului un impuls când aveți anumite afecțiuni.

Experții webmd susțin că ”mâncarea sănătoasă este medicamentul pe care îl oferim corpurilor noastre în fiecare zi”.

Aceștia au întocmit o listă cu acele alimente care sunt foarte bune organismului.

Iată 7 dintre ele:

* sardine - oasele lor mici vă pot ajuta să vă vindecați mai repede oasele rupte; acești pești mici sunt plini de calciu, vitamina D și mai mulți acizi grași omega-3 care întăresc oasele decât majoritatea celorlalți pești; sardinele sunt capturate tinere, când nivelul lor de mercur este scăzut.

* banane necoapte - conțin amidon rezistent, ceea ce înseamnă că nu lasă intestinul subțire să-l absoarbă rapid; hrănește bacterii bune din tractul digestiv și le spune bacteriilor rele ”să iasă”. 

* mierea - diminuează inflamația, calmează durerea și ucide bacteriile. Este plină de anticorpi care luptă împotriva infecțiilor virale, de vitamine precum niacina și vitamina C, dar și minerale precum calciu și fier.

* hrean - este bun dacă aveți probleme sinusale sau nazale: hreanul mută mucusul care atrage bacteriile dacă rămâne în corpul vostru prea mult timp.

* cafea - când aveți dureri de cap, vasele de sânge care îți hrănesc creierul se strâng, apoi se măresc și se apasă de nervi; cofeina din cafea, ceaiul negru și ciocolata face ca vasele de sânge să scadă în dimensiuni.

* ghimbir - este minunat pentru stomac; blochează receptorii din tractul digestiv care provoacă greață; utilizați-l pentru a trata grețurile matinale, răul de mișcare și problemele de stomac post-chirurgicale sau chimioterapie.

* mere - au cantități mari de pectină, o fibră solubilă în pereții celulelor sale; dacă aveți diaree, aceasta reduce inflamația și vă ajută să vă întăriți mișcările intestinale, arată webmd.com.

Articole Recomandate
Get it on App Store Get it on Google Play

Citite săptămâna aceasta


Iti place noua modalitate de votare pe dcmedical.ro?
Politica de confidențialitate | Politica Cookies | | Copyright 2021 S.C. PRESS MEDIA ELECTRONIC S.R.L. - Toate drepturile rezervate.
cloudnxt2
YesMy