5 alimente despre care se spune, în mod GREȘIT, că îngrașă. În realitate, fac MINUNI în DIETĂ

Cătălina Burghelea / 10 Martie 2021 / 10:43

De-a lungul anilor, am tot auzit despre anumite alimente că îngrașă. Există articole întregi dedicate cărnii de porc sau cartofilor în care se relatează că nu trebuie să le incluzi în dietă, dacă vrei să slăbești. Total greșit! Problema este mai puțin legată de alimente și mai mult de obiceiuri proaste de a mânca.

1. Cartofi

Este adevărat că, dacă îi prăjești în baie de ulei, cartofii îngrașă. Însă, cartofii nu trebuie excluși din alimentație. Preparați copți sau fierți în coajă și apoi răciți, nu doar că nu îngrașă, dar te ajută să slăbești. Prin acest proces termic de încălzire/răcire, amidonul se transformă în amidon rezistent care acționează ca o fibră alimentară, deci favorizează digestia. Plus că, în această formă, 100 de grame au 80 de calorii. Prăjiți, aceeași sută de grame ajunge pe la 400.

2. Carne de porc

Nu doar carnea de porc grasă formează colăceii de pe burtă, ci orice tip de carne. Mușchiul de porc și pulpa, spre exemplu, sunt sigure la dietă. 

3. Struguri și pepene

Strugurii și pepenele și-au căștigat o reputație proastă în dietă din cauza conținutului ridicat de fructoză. Șmecheria cu aceste fructe e să le mânânci în prima jumătate a zilei, la distanță de vreo două ore și separat de orice altă masă.

4. Carbohidrați

Carbohidrații îngrașă, daca vorbim de făinoasele albe și de cantități mari. În schimb, făinoasele din făină integrală, orezul negru, pastele integrale pot fi mâncate cu moderație, fără a exista riscul că te poți îngrășa. De asemenea, carbohidrații nu trebuie combinați cu alți carbohidrați la o masă, ci cu legume. 

5. Banane

Bananele sunt fructe foarte sățioase, datorită conținutului de proteine și carbohidrați. O banană poate avea între 100 și 120 de calorii, deci este ideală în curele de slăbire. Însă, bananele trebuie consumate în prima parte a zilei, cel mai indicat la micul dejun sau ca gustare între prima masă a zilei și prânz. Ideal ar fi să faci și mișcare zilnică, dacă mănânci banane. Consumată seara, îngreunează digestia. 

Articole Recomandate
Get it on App Store Get it on Google Play

Citite săptămâna aceasta


Iti place noua modalitate de votare pe dcmedical.ro?
Politica de confidențialitate | Politica Cookies | | Copyright 2021 S.C. PRESS MEDIA ELECTRONIC S.R.L. - Toate drepturile rezervate.
cloudnxt1
YesMy