Zece alimente care îmbunătățesc funcția sexuală la bărbați

Adisa Codruț / 17 apr 2019 / 17:06
Alimente care îmbunătățesc funcția sexuală la bărbați
Alimente care îmbunătățesc funcția sexuală la bărbați

Specialiștii au enumerat 10 alimente care asigură necesarul de vitamine ce contribuie la îmbunătățirea funcției sexuale la bărbați.

Ejacularea precoce este un tip de disfuncție sexuală care poate pune în pericol relația într-un cuplu, dar, de asemenea, poate crea un disconfort emoțional individului ce suferă de această disfuncție, deteriorând grav stima de sine. Problema este, totuși, destul de larg răspândită și foarte des poate fi tratată sau controlată prin efectuarea modificărilor dietetice corespunzătoare. Rezultatul va varia în mod natural, în funcție de cauza care stau la baza disfucției. Specialiștii de la medindia.net au enumerat 10 alimente care nu ar trebui să lipsească din dieta unui bărbat.

Ciocolată neagră. Ciocolata poate satisface, nu doar pota de dulce, ci este și un afrodisiac natural și este, probabil, cea mai eficientă (și delicioasă) dintre toți stimulatorii sexuali. Ciocolata neagră conține un compus numit "anandamidă" care acționează ca o substanță chimică "de fericire" și ajută la îmbunătățirea stării de spirit.

De asemenea, conține arginină care sporește excitarea. Ciocolata neagră are un efect pozitiv asupra nivelului de serotonină și dopamină din organism, ceea ce reduce anxietatea, stresul și frustrarea sexuală.

Sparanghel. Multe tonice ayurvedice conțin sparanghel și sunt foloste pentru tulburări sexuale, atât la bărbați, cât și la femei. Fitochimicalele și glicozidele din sparanghel favorizezaă sănătatea organelor de reproducere deoarece ușurează problemele legate de retenția urinei și inflamația. Experimentele pe șobolani au arătat că extractele de sparanghel au proprietăți afrodisiace.

Banane. Deși căpșunile cu ciocolată pot fi desertul preferat pentru o noapte de romantism, v-ați simți mai bine cu un castron de felii de banane cu miere și nuci tăiate. Bananele conțin bromelaină, o enzimă care mărește nivelele libidoului masculin și previne ejacularea prematură. Bananele sunt, de asemenea, bogate în vitamina B6 - această vitamină joacă un rol important în funcționarea corectă a hormonului masculin, testosteron. Includeți banane în dieta zilnică pentru a crește nivelul de testosteron și pentru a scădea riscul de ejaculare prematură.

Linte. Este cunoscut faptul că acidul folic joacă un rol important în sănătatea organelor de reproducere la femei, dar acești nutrienți sunt, de asemenea, importanți pentru sănătatea bărbaților. Mai multe studii au descoperit că există o relație puternică între acidul folic și disfuncția sexuală masculină - în special, ejacularea prematură.

Lintea sau fasolea sunt o excelentă sursă de acid folic, deoarece doar o cană de linte va asigura 90% din necesarul zilnic. Ele sunt, de asemenea, o sursă bună de proteine.

Ouă. Ouăle sunt deseori etichetate ca "super-alimente", deoarece conțin o mare varietate de substanțe nutritive. Ele sunt o sursă excelentă de proteine, care este doar un motiv pentru care ele sunt un aliment ideal pentru sănătatea reproductivă masculină.

Un alt motiv pentru care ouăle trebuie incluse într-o dietă pentru ejacularea prematură este că acestea conțin vitamina B1 sau tiamină. Mai multe studii au arătat că o deficiență de tiamină cauzează oboseală și scăderea încrederii în sine - ambele au fost legate de ejacularea prematură.

Puteți include alimente bogate în tiamină în dieta dvs., deoarece acest lucru vă va ajuta să vă stimulați starea de spirit și să preveniți ejacularea prematură. Portocalele, ovăzul și cerealele sunt surse bune de tiamină, astfel încât să le puteți include în meniul zilnic.

Morcovi. Morcovii conțin mai multe vitamine, printre care vitamina A, vitamina E, vitamina K, biotină (vitamina B7) și niacin (vitamina B3). Mai multe dintre aceste vitamine ajută sănătatea reproducerii la bărbați și femei.

Morcovii îmbunătățesc circulația și fluxul de sânge și pot ajuta la prevenirea ejaculării prcoce, deoarece asigură fluxul sanguin suficient pentru mușchii penisului.

Țelină. Foarte multe cazuri de ejaculare prematură sunt cauzate de probleme psihologice. Stresul și anxietatea stimulează anumiți nervi responsabili de ejaculare. Din moment ce nervii sunt suprasolicitați, cresc șansele ca orgasmul să fie foarte rapid.

Cercetările privind efectul vitaminelor asupra stărilor de spirit au arătat că un consum crescut de vitamină B2 (riboflavină) și vitamina B6 (piridoxină) a fost asociat cu un nivel redus de stres.

Țelina este o sursă bună pentru ambele vitamine și, prin urmare, trebuie inclusă în dieta dvs. obișnuită. Alegeți țelină verde deschisă, deoarece aceasta ar avea o valoare nutrițională mai mare.

Peşte. Pești precum somonul, tonul, sardinele și macrou sunt printre cele mai bune surse de vitamina D. Rolul vitaminei D în sănătatea reproducerii masculine este necunoscut, dar mai multe teste arată că o deficiență a vitaminei D are un impact enorm asupra producției, calitatea și cantitatea de spermatozoizi. Somonul cu brânză și omletă este o modalitate simplă, dar delicioasă de a vă asigura că vă asigurați necesarul de vitamina D, deoarece toate cele trei alimente sunt surse bune ale acestei vitamine.

Ciuperci. Ciupercile, în special ciupercile shiitake, sunt bogate în mai multe substanțe nutritive care ajută la sănătatea reproducerii masculine. Ele sunt o bună sursă de colină, care are un impact pozitiv asupra nivelurilor de fertilitate. Ele sunt, de asemenea, bogate în vitamina D și zinc.

Testele pe animale au arătat că un aport adecvat de zinc a fost legat de nivelurile mai ridicate de testosteron și prolactină, precum și de o mai bună forță și coordonare a mușchilor.

Carnea de vită sau de miel cu ciuperci, ceapă și usturoi ar face o masă ideală, deoarece toate acestea sunt alimente bogate în zinc.

Avocado. Ejacularea precoce a fost deseori legată de boală cardiacă și de sănătatea inimii, deoarece acestea au o origine comună patofiziologică. O revizuire sistemică a arătat că bărbații cu nivel scăzut de magneziu sunt mai susceptibili de a suferi de ejaculare precoce, deși legătura dintre cele două nu este încă clară.

Avocado este o sursă foarte bună de magneziu și trebuie inclusă în dietă. Puteți avea un castron de avocado cubuleț cu afine și pepene verde, garnisite cu felii de migdale, deoarece toate aceste alimente sunt surse bune de magneziu.

 

Articole Recomandate
Comentarii

Politica de confidențialitate | Politica Cookies | Copyright 2019 S.C. PRESS MEDIA ELECTRONIC S.R.L. - Toate drepturile rezervate.
sanatate.n-nxt.27